کد خبر: 115596 - تاریخ: جمعه، 22 جولای 2016 - 00:17

نامه ای برای طهورا روحی/ سفیر دختران هفت ساله چوکام سلام !

سلام به مادرت،آن شیرزنی که مسئولیت پرورش و تعلیم سه گل دختر را به عهده گرفته و به بابا حبیب اجازه داده که : حبیب جان برو و از حرم حضرت زینب (س) دفاع کن. من از سه دختر نازنینت مراقبت میکنم.

به گزارش خوبان، یکی از کاربران خوبان، در واکنش به برگزیده شدن دختر شهید مدافع حرم، حبیب روحی، در مسابقه نامه ای به یک شهید، ضمن تبریک به طهورا، نامه ای را برای وی نگاشته است که باهم مرور می کنیم:

طهورای عزیز سلام

سفیر دختران هفت ساله چوکام سلام

سلام به قلب قلب خسته و شکسته ات

سلام به بی قراری ها و بی تابی هایت برای دیدار پدر

سلام به تو که قهرمان کلاس اولی های چوکامی

سلام به مادرت،آن شیرزنی که مسئولیت پرورش و تعلیم سه گل دختر را به عهده گرفته و به بابا حبیب اجازه داده که : حبیب جان برو و از حرم حضرت زینب (س) دفاع کن. من از سه دختر نازنینت مراقبت میکنم.

سلام به نورا و بشرا کوچولوی عزیز،آن ها ک از پدر حتی خاطره ای هم ندارند،غنچه هایی که با سرپرستی مادر بزرگوار در حال شکفتن هستند و این روز ها آرزو دارند بابا حبیب در خواب دستی بر سرشان بکشد و نوازششان کند.

طهورای عزیز،آن شب مراسم نیمه شعبان در چوکام یادت هست که در فراق پدر گریستی و دلت شکست! با شکستن دلت،دل هر چوکامی شکست.با اشک هایت هر چوکامی اشک ریخت و به پاس رشادت های پدر شهیدت همگی قیام کردند و دقایقی ایستادند و برای دختر پهلوان و قهرمان چوکام کف زدند.طهورا جان،همان مردم همیشه پشت شما ایستاده اند.آنها نیز دل تنگ بابا حبیب هستند و در هر محفلی که نام شهید حبیب روحی برده می شود به خود می بالند و افتخار می کنند.

طهورای نازنینم!بهتر است که ارادت خود را نسبت به شما این گونه ابراز کنیم که:اگر هر جای ایران که باشیم و از ما بپرسند اهل کجایی،اینگونه آدرس می دهیم:اهل زادگاه شهید مدافع حرم حضرت زینب کبریٰ حبیب روحی چوکامی هستیم.

طهورای عزیز،باعث افتخار ماست که چوکام ما مزین شده به مرقد شهید مدافع حرم.

طهورا،نورا و بشرا و همسر بزرگوار شهید! برایتان سلامتی،صبر و شکیبایی آرزومندم و با نوشتن این نامه بار دیگر با آرمان های پدر شهیدت میثاق می بندیم و اعلام می داریم:« آقا حبیب! آرام بخواب. مردم چوکام یار، یاور و حامی خانواده تان هستند»

دوستدار نورا، بشرا و طهورای عزیز

هاجر رهبر چوکامی


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads