کد خبر: 122435 - تاریخ: شنبه، 22 اکتبر 2016 - 21:30

در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم در بخش برادران؛

معرفی برترین ها سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در زیبا کنار

در آیین پایانی مراسم مسابقات سی و نهمین دوره قرآن کریم در زیباکنار نفرات برتر این مسابقات اعلام شد.

به گزارش خوبان: در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، منتخبان رشته ترتیل، قرائت و حفظ کل، 20 جزء و 10 جزء مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند.

مسعود داوودی همراز از همدان، رضا رحیمی از لرستان، محمد سیلاوی از خوزستان حائز امتیاز عالی، محمد شریفی از مرکزی، مصطفی سعیدی از مرکزی، در سطح ممتاز در رشته حفظ 10جزء قرآن کریم حائز مقام شدند.

مهدی بنی هاشمی از اصفهان، علی محبی پور از هرمزگان شایسته تقدیر، محمد لایینی از مازندران در سطح عالی، محسن محمدی از اصفهان،محمد علی شریعتی از قم در سطح ممتاز، برگزیدگان بخش حفظ 20 جزء سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هستند.

در حفظ کل قرآن کریم نیز کسب رتبه عالی به پیمان ایازی از استان مازندران، محمد رضا جاهدی‌نیا خراسان رضوی، محمود محمد نیا از خراسان رضوی، محمد علی اسلامی از تهران رسید.

در رشته ترتیل، روح الله آقایی از قم، حسین نصر از اصفهان، سید حجت ترحمی از خراسان رضوی و محمد جواد جابری از تهران در سطح عالی و محمدجواد نصیری از اصفهان و احسان محمدی از خراسان رضوی در سطح ممتاز حائز رتبه شدند.

در رشته قرائت 70 نفر شرکت کردند در مرحله نیمه نهایی 25 نفر و در مرحله نهایی 9 نفر منتخب شدند که در بخش عالی سعید پرویزی از تهران، امیر لعل اول از خراسان رضوی، حامد علیزاده از خراسان رضوی، محمدحسن موحدی از تهران، در بخش ممتاز حسین رفیعی از گیلان، سید مصطفی حسینی از قزوین برگزیدگان رشته قرائت هستند.

در آیین پایانی سی و نهمین دوره ی مسابقات سراسری قرآن کریم نیز از سند راهبردی توسعه ی فعالیت قرآنی زو نمایی و توسط برخی از فعالین قرآنی امضا شد.

همچنین در این مراسم از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهید سید اسماعیل سیرت نیا، شهید جهانگیر جهاندیده و شهید جواد دوربین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads