کد خبر: 121008 - تاریخ: دوشنبه، 3 اکتبر 2016 - 09:33

علیرضا مسچیان در جلسه شورای ترافیکی بخش خمام مطرح کرد:

مردم و دهیاران بخش خمام با پلیس راهور در شب های محرم همکاری لازم را داشته باشند

جلسه شورای ترافیکی بخش خمام روز گذشته با حضور تمام اعضا در سالن جلسات بخشداری خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه شورای ترافیکی بخش خمام  روز گذشته با حضور پور هادی شهردار و دیگر اعضا در سالن جلسات بخشداری خمام برگزار گردید.

بخشدار خمام در ابندا جلسه ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم گفت:حدود 2 میلییون نفر در کل کشور و حدود 76 هزار در استان گیلان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن که بصورت اینترنتی در حال انجام است شرکت کرده اند.

وی همچنین از دهیاران بخش خمام خواست با پلیس راهور در خصوص مشکلات ترافیکی در شب های محرم همکاری لازم را داشته باشند و افراد که جهت امنیت و نظم دسته جات حضور دارند از لباس ملبس به علایم هشدار دهنده استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت:هدف ما این است که در ایام محرم به مانند تمام طرح های عمومی حداکثر رفاه را برای عزاداران حسینی فراهم آوریم و هر کمکی از سوی بخشداری لازم باشد انجام خواهد گرفت.

علیرضا مسچیان در خصوص سازماندهی ساماندهی هیئت ها و تکیه های خیابانی خبرداد و اظهار داشت : با هماهنگی هایی که سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشت انجام داده است هیئت ها و تکیه های خیابانی مساجد شهر در ایام محرم خالی از جمعیت نباشد و مردم در مراسمات محرم حضور فعالی داشته باشند.

 

1408 130 120

انتهای پیام/4646


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads