کد خبر: 114069 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 ژوئن 2016 - 09:45

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های گیلان خبر داد:

محور رشت‌ ـ خمام بیشترین تردد را در بین شهرهای استان گیلان را دارد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان این استان را در کشور پرتردد خواند و گفت: در سه ماه نخست امسال گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

به گزارش خوبان، ناصر آل‌محمدی صبح امروز در جلسه حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مختلف استان اظهار کرد: در سه ماه گذشته سامانه تردد شمار به صورت رفت و برگشت تعداد 73 میلیون و 871 هزار و 380 تردد را در راه‌های گیلان ثبت کرده است.

وی ثبت این تعداد تردد را از 37 سامانه تردد شمار در راه‌های استان عنوان کرد و افزود: بررسی آمارهای مذکور بیانگر افزایش 27 درصدی تردد در محورهای گیلان طی سه ماه بهار بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان این استان را در کشور پرتردد خواند و گفت: در سه ماه نخست امسال گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

وی مدت محور رشت‌ـ خمام با 2 میلیون و 535 هزار و 379 خودرو، بیشترین تردد را در بین شهرهای استان عنوان کرد و ادامه داد: در سه ماه نخست امسال بیش از سه میلیون و 310 هزار دستگاه خودرو از محور مذکور وارد گیلان شدند.

آل‌محمدی خروجی‌های خودرویی از محور رشت‌ـ خمام را بالغ بر 3 میلیون و 474 هزار دستگاه وسایل نقلیه ذکر کرد و یادآور شد: در مدت مذکور محور رشت‌ـ‌لاهیجان با تردد بیش از 2 میلیون و 486 هزار دستگاه خودرو در جایگاه دوم قرار دارد.

منبع:فارس

انتهای پیام/4132

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads