کد خبر: 113042 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 ژوئن 2016 - 13:06

شما با حجابتان چشم استکبار را کور خواهید کرد ؛

متن کامل وصیت نامه چهاردهمین شهید مدافع حرم گیلانی جهانگیر جعفری نیا

پشتیبان ولایت فقیه باشید ولایت فقیه همان همان ولایت رسول االله وامامان معصوم است.

به گزارش خوبان: رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بياناتشان به اين نكته اشاره داشته اند كه «وصيت نامه شهدا را بخوانيد…» اين توصيه در كلام گهربار حضرت امام خميني(ره) نيز ديده مي شود. در اين مجال فرصتي دست داده تا با هم مروري داشته باشيم بر گزيده اي از صد وصيت نامه… فرازی از دل نوشته شهید مدافع حرم شهیدجهانگیر جعفری نیا:

 

كُتِبَ عَلَيْكُمْ إِذَا حَضَرَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ إِنْ تَرَكَ خَيْرًا الْوَصِيَّةُ لِلْوَالِدَيْنِ وَالْأَقْرَبِينَ بِالْمَعْرُوفِ حَقًّا عَلَى الْمُتَّقِينَ ﴿۱۸۰﴾

به نام خدا وصعیت نامه خود را آغاز کردم و خدا را به توحید،معاد،عدل و امامت شناختم .خدا را در همه جا با خود داشتم و او ار در کنار خود حس کردم.

هرجا از چیزی خسته می شدم خدا را یاد می کردم خداوند آرامشی به من عطاء می کرد که در هیج جا آن را لمس نمی کردم.

خداوند کمکم کرد تا در دوران جوانی راه خود را پیدا کردم و قدم به ایثار و شهادت گذاشتم و بهترین دوران زندگی خود را بهترین نهاد انقلابی سپری می کنم و هرچه دارم ازعنایت پروردگار بزرگ به بنده حقیر است، حقیقا هم همینطور است فرزندان صالح که همه برکات الهی است خداوند نصیب من کرده است .

خدایا تو می دانی که کارهای اشتباه زیادی انجام داده ام از همسرم می خواهم اگر حق الناس به گردنم من است.آن را پرداخت نماید.اگر در آخر اسامی که نام  می برم کسی از قلم انداخته ام در مراسمانی که برام می گیرید اعلام کنید. که اگر به کسی بدهکار هستم بیاید و آن را پرداخت کنید و حلالیت بطلبید.

همسرم عزیزم دل بزرگی دریایی دارد مقداری ازحقوق ماهیانه ام را به یک یتیم خانه بدهید تا باقیات صالحاتی باشد برای مردم .

دختران عزیزم ، فاطمه و زهرای عزیزتر از جانم ، حجاب شما مایه عزت و افتخار اسلام است.شما عزیزان با حجاب خود چشم دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسراییل غاصب را کور خواهیدکرد.نکند روزی دشمن با تبلیغات و جنگ روانی شما را از حجاب علوی و فاطمی دور کند.به حضرت زهرا (س) تمسک کنید و هرچه میخواهید از آن بانوی بزرگوار بخواهید.

پدر و مادر عزیزم و برادر و خواهرگرامی و همه دوستان و آشنایان عزیزم من می دانم در این شرایط زندگی خیلی سخت است و ینداری از آن سخت تر شما را به ائمه معصومین قسم میدم که پشتیبان ولایت فقیه باشید ولایت فقیه همان ولایت رسول االله و امامان معصوم  است و ادامه دهنده راه انبیاء الهی است در همه صحنه های حضور فعال داشته باشید و با بصیرت و شناخت کافی ازدشمنان ایران واسلام پشتیبان انقلاب باشید تا ظهور حضرت مهدی (عج) که انسان به رستگاری ابدی می رساند.

خدايا چنان كن سرانجام كار كه تو خشنود باشي و ما رستگار

خدایا شهادت را نصیب این بنده گنه کار بگردان

تا با شهادت بتوانم دین خود را به جامعه و اسلام ادا کنم

 

انتهای پیام/123

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2016/07/11 - 22:15
    پاسخ
    +1
    0

    خدارحمتت کنه جهانگیر خان.هنوزم که هنوزه نمیتونم نبودنتو باور کنم.واقعا مرد بودی…..

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads