کد خبر: 121905 - تاریخ: جمعه، 14 اکتبر 2016 - 16:51

نماینده مردم رودسر و املش/

لایحه برنامه ششم هرچه زودتر تعیین تکلیف شود/ ورود زودهنگام به مسایل انتخاباتی درست نیست

نماینده مردم رودسر و املش گفت: باید هر چه سریع‌تر وضعیت لایحه برنامه ششم تعیین تکلیف شود و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس در خصوص در ارزیابی فضای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، اظهار داشت: به نظر می‌رسد با توجه به مشکلاتی که در این برهه زمانی در جامعه وجود دارد ورود زودهنگام به انتخابات هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: اکنون باید به دنبال این مهم باشیم که مطالباتمان در برجام به نتیجه برسد، وضعیت لایحه برنامه ششم تعیین تکلیف شود و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.
عباسی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای تحت عناوین مختلف زودهنگام به بحث انتخابات  ورود کردند اما این مسئله درست نیست چراکه نظر مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام این نیست که بخواهیم زودتر از موعد استارت بزنیم و کشور را از حالا درگیر این موضوع کنیم.

نماینده مردم رودسر تصریح کرد: باید سه ماه مانده به انتخابات درباره انتخابات اقدام کرد؛ باید اجازه داد که سال ۹۵ را با آرامش ادامه دهیم و به دنبال آن مشکلات اقتصادی، معیشت، اشتغال و رکود را سروسامان دهیم.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: پشت سر گذاشتن سال ۹۵ همراه با آرامش انتخاب را برای مردم راحت‌تر می‌کند یا شرایط فعلی را می‌پذیرند یا به دنبال تغییر شرایط می‌افتند؛  ورود زودهنگام به موضوع انتخابات به نفع مردم و نظام نیست.

 

منبع:دانشجو

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads