کد خبر: 120669 - تاریخ: چهارشنبه، 28 سپتامبر 2016 - 17:22

رئیس رسانه ملی در همایش افق رسانه:

فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود

تولید و مهندسی پیام برای گفتمان های اقتصاد مقاومتی، ادامه مسیر پیشرفت علم وفناوری، تفکر انقلابی و سبک زندگی ایرانی اسلامی راهبرد اصلی رسانه ملی است.

به گزارش خوبان، دکتر علی عسکری در نشست سراسری مدیران رسانه ملی ضمن تبیین منشور رسانه ملی مبتنی بر راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: در تولید و مهندسی پیام باید عمق بخشی به برنامه ها ، منافع ملی، وحدت و انسجام ملی، تعمیق ایمان، ارزشهای انقلاب، شناخت مخاطب، جذابیت و هنرمندانه بودن پیام مدنظر قرار بگیرد و با ایجاد پنجره‌های جدید ارتباط با مخاطبان ضریب نفوذ کمی رادیو و تلویزیون را ارتقا دهیم.

وی بر ضرورت برنامه سازی بلند مدت برای معرفی اسلام حقیقی‌ اشاره کرد و تصریح کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن دین و بنیان خانواده را هدف گرفته است و رسانه ملی در مقابل این تهاجم فرهنگی باید سبک زندگی ایرانی- اسلامی را به خوبی معرفی کند و در این مسیر از مسجد و مدرسه این دو پایگاه تربیتی و انسان ساز نباید غافل شد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه نباید گرفتار سیاه‌نمایی شویم، نشان دادن کارآمدی و خدمات نظام را از دیگر وظایف صدا و سیما دانست و گفت: اقدامات و خدمات دولتها در واقع خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است، بنابراین با پوشش اخبار اقدامات و عملکرد دولت و قوای دیگر ضمن نقد منصفانه به مشکلات، باید فضای امید و نشاط را ترویج دهیم.

دکتر علی عسکری همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود تا فرصت برای انجام امور و خدمت به مردم دستخوش رقابتهای سیاسی نشود.

انتهای پیام/2665


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads