کد خبر: 116004 - تاریخ: چهارشنبه، 27 جولای 2016 - 17:08

رئیس پلیس راه استان گیلان:

طرح محدودیت ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی گیلان اجرا می شود

رئیس پلیس راه استان گیلان از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ “مهیار رستگار” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح محدودیت های اعمال شده در جاده های استان گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت جاده ها در تعطیلات پایانی هفته و حجم فزاینده سفرها در این ایام از هم اکنون پیش‌بینی های لازم صورت گرفته تا مسافران عزیز سفر ایمنی را در پیش داشته باشند.

وی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز  چهارشنبه ششم مرداد ماه۱۳۹۵ در محور قزوین به رشت ممنوع است، خاطر نشان کرد: همچنین تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه ششم، نهم و دهم مرداد ماه۱۳۹۵ در محور رشت به قزوین و بالعکس ممنوع می باشد.

رییس پلیس راه گیلان در ادامه به اعمال محدویت ها ترافیکی در محور آستارا به اردبیل و بالعکس اشاره کرده و بیان داشت: تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدن از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ۸و ۹مردادماه ۱۳۹۵ نیز در این محور ممنوع می باشد.

رستگار علت اعمال محدودیت های ترافیکی را اینگونه تشریح کرد: به دلیل حجم فزاینده سفر در این ایام و به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای پر ترافیک استان اجرا می گردد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads