کد خبر: 116470 - تاریخ: چهارشنبه، 3 آگوست 2016 - 22:34

شعرا و نویسندگان روشندل، میهمان کتابخانه شهید بهشتی خمام شدند

با همکاری مشترک کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام و بخش گویا و بریل کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) رشت محفل ادبی شاعران و نویسندگان روشندل برگزار شد.

به گزارش خوبان: نشست ادبی با حضور محمد اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان، محمدحسن اصغرنیا عضو هیأت مدیره انجمن عصای سفید، عاطفی فرد سردبیر ماهنامه پادنگ، شاعران و دوستداران شعر و ادب کتابخانه های عمومی شهید بهشتی خمام و بخش گویا و بریل خاتم الانبیاء رشت برگزار و در خصوص ویژگیهای شعر فارسی مطالبی بیان شد.
در ابتدای این نشست محمدحسن اصغرنیا عضو هیأت مدیره انجمن عصای سفید با اشاره به توانمندیهای افراد دارای معلولیت بینایی خواستار فراهم آمدن امکانات مناسب  جهت رفاه این قشر از افراد جامعه شد و آن را از وظایف اصلی مسئولین استان عنوان کرد.
همچنین مجید نوری زاده از نویسندگان جوان گیلان وعضو کتابخانه گویا و بریل خاتم الانبیا(ص) رشت آخرین نوشته خود با عنوان”خری که آدم شد”با موضوع روانشناسی و اجتماعی در اختیار کتابخانه شهید بهشتی خمام و تعدادی  از حاضرین در جلسه قرار داد.
در ادامه این محفل ادبی رضا سلیمی، مجید نوری زاده، مژگان علیزاده، زهرا مهمان نواز زینب نهری و چند تن دیگر از حاضرین جدید ترین اشعار خود و شاعران بزرگ ایران چون مولانا، پروین اعتصامی، قیصر امین پور و فریدون مشیری را برای حاضرین خواندند. هنرنمایی مجید نوری زاده با نواختن عود و شعرخوانی بخش دیگری از این محفل فرهنگی بود.
همچنین تقدیر از تلاشهای حمرا یعقوبی، ندا کریمی و زهرا خسروی، مسئولین کتابخانه های عمومی شهید بهشتی خمام و بخش گویا و بریل خاتم الانبیا(ص) پایانبخش این محفل ادبی بود.

200 300100

منبع:نهادکتابخانه های استان گیلان

انتهای پیام/612


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads