کد خبر: 118719 - تاریخ: دوشنبه، 5 سپتامبر 2016 - 19:08

از طریق ویدئو کنفراس؛

سیستم مدیریت یکپارچه املاک (سیماک) در خمام راه اندازی شد

در راستای آئین نامه دولت الکترونیک و ارائه سرویس به روستائیان این سیستم مدیریت یکپارچه املاک (سیماک) به صورت رسمی در سالن جلسات بخشداری خمام راه اندازی شد.

به گزارش خوبان: در راستای آئین نامه دولت الکترونیک و ارائه سرویس به روستائیان این سیستم مدیریت یکپارچه املاک (سیماک) به صورت رسمی از طریق ویدئو کنفراس در خمام راه اندازی شد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در مراسم رونمايي سیستم مدیریت یکپارچه املاک (سیماک) گفت:در این طرح تمام ادارات از جمله اداره برق،گاز و دیگر شرکت هایی که خدمات ارائه می دهند و به این شبکه متصل می شوند این سامانه به صورت یک لینک به هم پیوسته است که تمام اطلاعات اشخاص از جمله املاکی که در اختیار آنان است در آن ثبت می گردد.

بخشدار خمام از مزایای اجرای طرح سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک)،اظهارکرد: مهمترین مزیت این سامانه کاهش هزینه ها ، رفت و آمد مردم و همچنین در جامعیت پوشاندن به خدمات الکترونیک می تواند موثر باشد.

به گزارش خوبان: سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور(سیماک) در پی مصوبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و با پیگیری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور استقرار خواهد یافت، با استقرار این سامانه یک بخش مهم و اساسی از روند پیاده‌سازی دولت الکترونیک در کشور به انجام خواهد رسید که موجب افزایش کارایی و بهره‌دهی خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان و نیز ارتقای کیفیت امور برنامه‌ ریزی و مدیریت خدمات عمومی توسط کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شد..

 

85pg 87jpg 88 انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads