کد خبر: 111806 - تاریخ: چهارشنبه، 25 می 2016 - 22:46

دروبلاگ امتداد صبح؛

ریاست یک دلواپس بر بلندترین قله خبرگان

دروبلاگ امتداد صبح ؛

در شرایطی که دوران پسا برجام از سوی عده ای که تعدادشان کم هم نیست، خسارت محض نام گرفته، وا نهادن نتیجه ریاست خبرگان برای کسانی که تا دیروز غره از اول شدن هاشمی در تهران بودند، به راحتی قابل هضم نیست!

به گزارش خوبان، وبلاگ امتداد صبح در بروز رسانی خود  نوشت:

خبرگان ملت را چه می شود که در میان همهمه های معتدلین و به اصطلاح مصلحین در باب اکثریت بودن، به یکباره به دلواپسی رای می دهند که ایستادگی اش در پای مواضع و آرمان ها خواب و خوراک را به قدری از دشمنان خارجی و مفلوکین داخلی ربوده بود، که ساعت ها از BBC تلیغات منفی پخش می شد و علیه عمار انقلاب جو سازی می کردند؟
نتیجه انتخابات ریاست خبرگان نشان داد، علی رغم تبلیغات گسترده و پر طمطراق حامیان جریان تدبیر، بازی های میدانی رنگ و بویی دیگر دارد! شاید به راستی آن چنان که اصلاح طلبان گمان می کنند بی شمارند، اکثریت، توهمی بیش نباشد و فقط از این جهت که این اقلیت، در شمار اقلیت های پر سر و صدا و با تریبون محسوب می شوند، گاها “تصور” می کنند می توانند با اتکا به لشگر در سایه، معادلات بازی را عوض کنند!
باید منتظر ماند و دید ایا برای مسند ریاست مجلسی هم اتفاقی خلاف نظر طیف اصلاح طلب رخ خواهد داد یا….
در شرایطی که دوران پسا برجام از سوی عده ای که تعدادشان کم هم نیست، خسارت محض نام گرفته، وا نهادن نتیجه ریاست خبرگان برای کسانی که تا دیروز غره از اول شدن هاشمی در تهران بودند، به راحتی قابل هضم نیست!
جنتی، در مسند ریاست شورای نگهبان به غایت مورد اعتراض و واکنش های متعدد جناح چپ واقع شده بود و حال باید نشست و دید اصلاح طلبان رویدادهای امروز مجلس خبرگان رهبری را چگونه تجزیه و تحلیل میکنند!


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads