کد خبر: 118194 - تاریخ: شنبه، 27 آگوست 2016 - 18:26

دوره آموزش روایتگری “شهدای مدافع حرم” در رشت برگزار شد

کارگاه آموزشی راویان فتح سپاه قدس گیلان با عنوان”شهدای مدافع حرم” در اردوگاه آموزشی شهید بیگلو برگزار گردید.

به گزارش خوبان،اختتامیه کارگاه آموزشی راویان فتح سپاه قدس گیلان با عنوان”شهدای مدافع حرم” پنج شنبه، ۴شهریور ماه در اردوگاه آموزشی شهید بیگلو برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان طی سخنانی در این مراسم گفت: یکی از ارکان اصلی کاروان های راهیان نور که در تاثیر بخشی و هدایت نسل جوان بسیار مثمر ثمر هستند، راویان اند.

حجت الاسلام و المسلمین معتمد افزود: ما دو نوع روایت داریم. روایت خارج از متن و روایت درون متنی. روایت خارج از متن به ساختار عملیات ها و دفاع مقدس مانند حدود جغرافیایی و ساختار کلان مربوط می شود.

ایشان درباره روایت درون متنی اظهار داشت: روایت درون متنی به دنبال توصیف و سبک زندگی شهداست و راویان باید روی همین نقطه تمرکز کنند. باید تبیین کنند که در شب های عملیات در درون سنگرها چه گذشته و  سیره شهدا را برای زائران تشریح کنند.

سخنران این مراسم در ادامه به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و حضور در عملیات های والفجر مقدماتی، والفجر۸، محرم و رمضان پرداخت.

در پایان این دوره پس از آزمون کتبی و حضور عملی در کاروان های راهیان نور، به شرکت کنندگان مدارک آموزش مقدماتی روایتگری و تداوم آموزش روایتگری اعطا خواهد شد.

 

انتهای پیام/263


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads