کد خبر: 120790 - تاریخ: جمعه، 30 سپتامبر 2016 - 13:54

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد:

دلبستگی به آمریکا مهم‌ترین خطر کنونی انقلاب اسلامی/ دوقطبی‌سازی جامعه ترفند جدید دشمن

حجت‌الاسلام‌ علی سعیدی گفت: تمایل به پیوند با آمریکا خطرناک‌ترین مسأله امروز است، متأسفانه شاهد حرکت خزنده‌ای در راستای هزینه کردن عمق استراتژیک ایران با به راه‌اندازی برجام 2 و 3 هستیم.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام‌ علی سعیدی در گلستان شهدای اصفهان در جمع کارکنان یگان‌های سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان اظهار کرد: آگاهی از اتفاقات زمان موجب جلوگیری از شبیخون دشمن خواهد شد و عدم توجه به ظرافت‌ها در جامعه انقلابی اساس عقب‌افتادگی انقلاب اسلامی را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به صورت مستمر افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه بر لزوم شناخت از ظرافت‌های جنگ نرم، ماهیت آن، بازسازی درونی قدرت، استحکام نظام و شیوه‌های استکبار ستیزی تأکید دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مذموم دانستن اقتصاد عاریتی گفت: تأکید بر اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب به دلیل دلباختگی برخی در درون کشور به اقتصاد عاریتی است.

سعیدی همچنین به مسأله نفوذ اشاره کرد و بیان داشت: تغییر نگرش مسؤولان و جامعه و دل بستن به شیطان بزرگ زمینه‌های نفوذ در کشور را فراهم می‌کند و باید به آن توجه ویژه داشت.

* دشمن به دنبال تحریف شخصیت امام راحل است

وی یکی دیگر از مصداق‌های نفوذ و تضعیف انقلاب را تقدس زدایی از شخصیت امام راحل و تحریف افکار و اندیشه‌های ایشان دانست و گفت: این نشان می‌دهد برخی در داخل کشور با جریان انقلابی‌گری و ایستادگی در برابر آمریکا مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مشکلات عمده انقلاب را فاصله گرفتن برخی مسؤولان از اصول انقلاب و تغییر موضع آنان دانست و افزود: جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت از دشمن در هر دوره زمانی و مبارزه با دشمن از نظر اقتصادی، فکری و فرهنگی با همه توان است.

سعیدی اذعان کرد: استکبار جهانی در همه حال به فکر استحاله و تغییر ماهیت حقوقی نظام است و قصد آنان خالی کردن نظام از ارزش‌ها و اصول واقعی آن است تا نظام از استکبار ستیزی فاصله بگیرد.

وی با اشاره به فروپاشی شوروی مطرح کرد: تغییر در باور جامعه و تغییر در مجلس زمینه فروپاشی شوروی را فراهم کرد.

* دوقطبی‌سازی جامعه به مثابه ترفند جدید دشمن

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو قطبی سازی جامعه را دیگر ترفند دشمن خواند و تصریح کرد:  آنان قصد دارند اصولگرا و اصلاح طلب را به گروه‌های موافق و مخالف نظام اسلامی تبدیل کنند و اختلافات سلیقه‌ای در نظام را به اختلاف علیه نظام تبدیل کنند.

سعیدی در ادامه به فتنه شیعه لندنی اشاره کرد و افزود: این روزها تلاش برخی با پول بیت‌المال و استفاده از نام یک مرجع تقلید در راستای ضربه زدن به اسلام متمرکز شده‌اند.

وی موضوع عاشورا را موضوعی مملو از محتوای انقلابی‌گری توصیف کرد و گفت: مفهوم عاشورا و زیارت عاشورا سراسر انقلابی‌گری است و این روزها برخی تلاش دارند از مطرح کردن صحبت‌های سیاسی و انقلابی در مجالس امام حسین(ع) جلوگیری کنند.

* دلبستگی به آمریکا مهم‌ترین خطر کنونی انقلاب

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تمایل به پیوند با آمریکا خطرناک‌ترین مسأله امروز است، متأسفانه شاهد حرکت خزنده‌ای در راستای هزینه کردن عمق استراتژیک ایران با به راه‌اندازی برجام 2 و 3 هستیم.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: امروز شاهد هستیم بلایی که بر سر آقای کدیور و سروش آمد دامن‌گیر برخی سیاسیون و روحانیون شده است.

وی در پایان کنار گذاشتن توان نظامی برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی را خطرناک توصیف کرد و اعلام داشت: آن چیزی که توانست خطر سایه جنگ را برطرف کند لبخند دیپلمات‌ها نبود بلکه غرش موشک‌ها بود.

منبع: مشرق
انتهای پیام/4166

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads