کد خبر: 120371 - تاریخ: یکشنبه، 25 سپتامبر 2016 - 12:21

رئيس پليس آگاهي استان گيلان خبر داد؛

دستگیری عامل دزدی از ۳۷ منزل مسکونی در رشت

سارق منازل مسکونی با ۳۸ فقره سرقت در شهرستان رشت، توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر شد.

به گزارش خوبان، سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی”در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: درپی افزایش وقوع سرقت منزل در شهرستان رشت، موضوع به طور ویژه دردستورکار کارآگاهان قرارگاه مقابله با سرقت استان قرارگرفت.

وی افزود: با تشکیل اکیپ های ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت و پس از تجمیع پرونده های ارجاعی ، کارآگاهان اقدام به جمع آوری دلایل و مستندات پیرامون نحوه وقوع و شیوه و شگرد بکار رفته در سرقت این منازل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان آگاهی در خلال رسیدگی به پرونده های مطروحه از دستگیری فردی ۲۴ ساله که اقدام به زدن زنگ آیفون درب منازل خالی از سکنه می کرد، مطلع شده و این متهم را تحویل گرفتند.

فلاح کریمی با بیان اینکه متهم دستگیر شده که اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور می باشد، به ۳۷ فقره سرقت منازل مسکونی در رشت اعتراف کرد ادامه داد: متهم طی سالهای ۱۳۹۴و ۱۳۹۵ سرقت ها را مرتکب شده و کلیه صحنه های سرقت نیز توسط وی بازسازی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه غیربومی بودن و فرار سارق به خارج از استان دستگیری وی را با مشکل مواجه می ساخت، افزود: تحقیقات پلیس به منظور شناسایی همدستان  متهم ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با توصیه به شهروندان در خصوص تجهیز منازل مسکونی خود به انواع تجهیزات حفاظتی و امنیتی ضد سرقت، از مردم خواست، در صورت ترک منزل به مدت طولانی، منازل خود را به اقوام یا همسایگان مورد وثوق بسپارند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads