کد خبر: 104002 - تاریخ: چهارشنبه، 10 فوریه 2016 - 15:15

جشنواره ضد فجر با داوری کارگردان صهیونیستی

این برداشت نیز دور از ذهن نیست که جشنواره فجر فقط براساس یک عادت دیرینه جهت تقدیر از عده ای صورت می گیرد و هدف والا و قابل ذکری ندارد! و اگر کمی دقیق شویم شاید حتی عده ای از جشنواره تبری می سازند برای تیشه زدن به ریشه نظام اسلامی.

به گزارش خوبان، این روزها باآغاز دهه فجر انقلاب شکوهمنداسلامی شاهد افتتاح جشنواره فیلم فجر هستیم  و بازیگران زن سینما با اوضاع بسیار زننده بدحجاب و آرایش های غلیظ در جشنواره فیلم فجر در طول چند روز گذشته حاضر شدند که تصاویر آنها به وفور در رسانه ها قابل مشاهده می باشد در جشنواره ای که نام انقلاب و فجر را در دهه فجر یدک میکشد و کسی هم نه تذکری به آنها میدهد و نه مانع حضور آنها در مجامع عمومی با این اوضاع اسف بار می‌شوند.

و حتی می توان گفت، این‌گونه که این جشنواره فیلم فجر یا بهتر است بگوییم جشنواره ضد فجر پیش می رود این برداشت نیز دور از ذهن نیست که این جشنواره فقط براساس یک عادت دیرینه جهت تقدیر از عده ای صورت می گیرد و هدف والا و قابل ذکری ندارد! و اگر کمی دقیق شویم شاید حتی عده ای از جشنواره تبری می سازند برای تیشه زدن به ریشه نظام اسلامی.

به داوری گماردن کارگردانی مانند سامان مقدم گمان تیشه به ریشه زدن را در اذهان قوی تر می نماید زیرا وی با ساخت یک فیلم ضدایرانی علیه انقلاب و دفاع مقدس، که به زعم بسیاری از کارشناسان، ترجمه فارسی آثار ضدایرانی ساخته شده توسط صهیونیست‌ها است و خودش دارای کارنامه مردودی است، چطور می‌خواهد فیلم‌های دیگران را ارزیابی کند و نمره دهد؟

 

۴۲۱۲۱۹۲۲۵_۲۱۳۰۷_۱۶۱۹۶۲۸۴۲۴۲۲۴۵۰۶۳۸۱۵

در این جشنواره شاهد بودیم مسابقه بدحجابی در تصاویر آتلیه ای تا به جایی رسید که جنجال به وجود آمده از پس آن دیگر قابل کنترل نبود و با شروع جشنواره فجر هنرمندان فرصتی یافتند تا بار دیگر با یکدیگر در بی حجابی مسابقه دهند و رقابت کنند.

جای بسی تاسف است که مدعیان فرهنگ در یک جشن به اصطلاح فرهنگی مروج بی فرهنگی و هنجارشکنی هستند و مسئولان فرهنگی که دائما بر روی کلمه فرهنگ مانور و شعار می دهند ، همچنان در خواب غفلت به سر می برند که چنین مراسمی با این افتضاحات در یک مکان عمومی و در انظار، آن هم با بودجه کلان برای تهاجم به فرهنگ برگزار می شود.

مقام معظم رهبری بارها و بارها از مسئولان فرهنگی مطالبه های جدی در خصوص مسئله فرهنگ داشته اند که متاسفانه مسئولان فرهنگی کمتر توجهی به مطالبات رهبری داشته اند و با سیاسی کاری و غفلت مسئله مهم فرهنگ را به دست فراموشی سپرده اند.

pic-47543-1454487988

pic-47497-1454484961

اینگونه اقدامات ضد فرهنگی و برگزاری چنین مراسماتی که ابتذال و بی حیایی را به نمایش عموم می گذارد و عملا به فرهنگ ایرانی و اسلامی توهین می کند جای تاسف فراوان و بازنگری عمیق دارد.

حضور بی پروای زنان بازیگر که در این جشنواره  یک گام بالاتر از سطح بدحجابی در کشور می روند، نشانی بارز از سوق پیدا کردن وزارت ارشاد فعلی به همان تساهل و تسامح ظاهری و محتوایی وزارت ارشاد دولت خاتمی است.

وزارتی که با تذکرات پی در پی مواجه شده، چه زمانی می‌خواهد به جای جشنواره‌های نمایشی و خط شکنی در پوشش، به مسئله اصلی فرهنگ مردم بپردازد؟ در حالی که فرهنگ اسلامی کماکان در عنوان این وزارت غریب است.

.filmfajr34-acts-photokade-14

وضعیت نابهنجار حجاب به خصوص در میان هنرمندان جامعه  که نماد فرهنگ یک کشور است و آن هم  در کشوری که ام‌القری جهان اسلام است واقعا دردآور و نگران‌کننده است و این فکر را تداعی می کند که در پشت این سناریوی تلخ واقعیتی تلخ تر نهفته است و تا ناکجا جامعه و خانواده و نسل جوان و غیر جوان را تهدید می‌کند.

در کل با توجه به این نکته که امروز مسلم و بدیهی است ترویج بد‌حجابی از جمله ابزارهای جدی دشمن در مقوله‌ی جنگ نرم است و از آنجایی که مبنای نظام ما دینی است و نظام اسلامی بر دین مردم استوار است، دشمنان ما به دنبال این هستند که با ترویج بد‌حجابی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی پایه‌ی نظام را سست کنند و از بین ببرند و هدف نهایی آن‌ها این است که حکومت اسلامی در بین مردم پشتوانه‌‌ی دینی نداشته باشد پس باید تا دیر نشده به مشکلات فرهنگی ریشه ای تر نگاه کرد و از موضع گرفتن برخی جریانات نهراسید.

 

منبع:تهران نیوز

انتهای پیام/512


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads