کد خبر: 117866 - تاریخ: دوشنبه، 22 آگوست 2016 - 14:10

جذب ۷۵ سرباز معلم در آموزش و پرورش گیلان در سال ۹۶-۹۵

سرباز معلمان بر اساس نیاز و رشته تحصیلی مورد نظر به عنوان آموزگار یا دبیر در مدارس به کار گرفته می شوند و فقط در آموزش و پرورش فعالیت می کنند و در سایر ادارات به صورت مامور بکارگیری نخواهند شد.

به گزارش خوبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان، در سال ۹۶-۹۵ تعداد ۷۵ سرباز معلم جذب آموزش و پرورش استان گیلان شده اند.

بنا بر این گزارش، ثبت نام متقاضیان در مناطق مورد نیاز بر اساس رشته های مورد نیاز و امتیاز مکتسبه صورت می پذیرد و معمولا هر سال شیوه نامه پذیرش سرباز معلم از سوی وزارت آموزش و پرورش در محدوده ماه های اسفند و فروردین به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ارسال می شود که داشتن برگه اعزام به تاریخ مشخص شده توسط آموزش و پرورش و مدرک تحصیلی مورد نیاز از آن جمله است.

سرباز معلمان بر اساس نیاز و رشته تحصیلی مورد نظر به عنوان آموزگار یا دبیر در مدارس به کار گرفته می شوند و فقط در آموزش و پرورش فعالیت می کنند و در سایر ادارات به صورت مامور  بکارگیری نخواهند شد.

این گزارش می افزاید ادامه طرح سرباز معلم بستگی به نیاز آموزش و پرورش و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح دارد و سربازان معلم به جهت  حضور در مناطق آموزشی دوره های  ضمن خدمت ویژه سرباز معلمان را در معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش را طی می کنند.

لازم بذکر است برگزاری کلاس های ضمن خدمت بر عهده معاونت پژوهش و برنامه ریزی است و همچنین معاونت های ابتدایی و آموزش متوسطه وظیفه کیفیت بخشی و رصد فعالیت های درسی سرباز معلمان را عهده دار هستند.

 

انتهای پیام/213


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads