کد خبر: 115145 - تاریخ: شنبه، 16 جولای 2016 - 09:52

امیر پور رمضانعلی؛

تیم ستارگان ایران تلاش می کند در مقابل تیم ستارگان جهان پیروز شود

امیرپور رمضانعلی:سطح مسابقات بسیار بالا می باشد و فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ایران بوجود آمده است تا بتوانیم از اساتید به نام جهان استفاده مفید ببریم.

به گزارش خوبان:جام ستارگان شطرنج جهان و ایران با حضور استاد بزرگ خمامی امیر پور رمضانعلی در منطقه آزاد انزلی در حال برگزاریست درباره این مسابقات به خبرنگار خوبان گفت: مسابقات جام ستارگان برای اولین بار در کشور ایران و در منطقه ازاد انزلی برگزار می شود این مسابقات بین منتخب ایران و تعدادی از اساتید بزرگ حهان در حال برگزار شدن می باشد.

وی در ادامه در خصوص بازیکنان حاضر در مسابقات به خبرنگار ما گفت: همه بازیکنان بسیار سطح بالا هستن، ولی ۲ حریف سخت از نظر من آقای نیگل شورت از کشور انگلیس که سابقه نایب قهرمانی جهان را دارند و آقای ایوان سوکولوف از کشور هلند که چندین سال در بین بهترین های هستند و بازی در مقابل آنها بسار سخت می باشد.

استاد بزرگ خمامی گفت: تیم ستارگان ایران تلاش می کند تا بتواند در مقابل تیم ستارگان جهان پیروز شود، ولی اینکار کار بسیار سخت و مشکل می باشد.

photo_2016-07-15_17-55-27

وی در خصوص کیفیت بازی ها گفت:سطح مسابقات بسیار بالا می باشد و فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ایران بوجود آمده است تا بتوانیم از اساتید به نام جهان استفاده مفید ببریم.

وی در پایان گفت: جا دارد از ریاست محترم منطقه آزاد انزلی جناب آقای مسرور و همچنین ریاست محترم شطرنج استان گیلان جناب آقای بیات تشکر ویژه بکنم و همچنین از همه هموطنان عزیزم درخواست میکنم برای موفقیت تیم ایران دعا بکنند.

 

به گزارشخوبان: مسابقات شطرنج بین المللی جام”ستارگان شطرنج جهان و ایران” با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و فدراسیون شطرنج کشور از 20 لغایت 30 تیرماه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه با حضور ده شطرنج باز برتر جهان و شطرنج بازان تیم ملی  ایران که به روش شونینگن  با یکدیگر به رقابت می‌پردازند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/982

اخبار مرتبط :

جام”ستارگان شطرنج جهان و ایران”با حضور استاد بزرگ خمامی پور رمضانعلی برگزار می‌شود

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads