کد خبر: 113985 - تاریخ: چهارشنبه، 29 ژوئن 2016 - 11:06

مداح ولایی گیلانی در خمام؛

چرا کسی نمی خواهد متوجه شود آمریکا و عربستان بر علیه ایران اعلام جنگ کرده است/مسئولین ما برای دفاع و تحقق حقوق شهدای منا حرکتی نمی کند

هنوز بعضی ها متوجه نیستند که عربستان به خون ملت ایران تشنه هستند هنوز میگن جمهوری اسلامی ایران مقصر هست که راه حج بسته شده است.

به گزارش خوبان: محمد عباس پور مداح ولایی گیلانی در مناجات شب قدر در مسجدجامع خمام اظهار کرد: آل سعود عربستان این ها کافر هستند که با کفار ، مشرکین ، یهیودی ها و صهونیست ها برعلیه مسلمین پیمان می بند، امروز ترکیه با اسرائیل و نفر سوم آنها عربستان سعودی در خصوص کشتار مسلمین عالم یعنی مردمان فلسطین،سوریه و عراق در مسئله تقویت داعش هم پیمان شدند.

وی افزود: هنوز بعضی ها متوجه نیستند که عربستان به خون ملت ایران تشنه هستند هنوز می گویند جمهوری اسلامی ایران مقصر هست که راه حج بسته شده است.

عباس پور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حکومت حق می باشد هموطنان تو مظلوم شده اند 700 نفر به قتل رسیدند آن هم با لباس احرام هنوز فکر می کنند فیض دور کعبه چرخیدن می باشد.

مداح ولایی گیلانی در ادامه گفت:حضرت محمد (ص) گفتند کعبه امام علی (ع) می باشد مثل کعیه را خداوند بر این امت مثال امام علی (ع) قرار داده است،ما باید دور و راه امام علی (ع) به چرخیم.

عباس پور گفت: هنوز بعضی ها گرفتار سنگ و چوب می باشند غیر از آن اینکه خودت بت پرستی هستی، چرا کسی نمی خواهد متوجه شود آمریکا و عربستان بر علیه ایران اعلام جنگ کرده است.

وی در خصوص شهدای مناء سال گذشته که در عربستان به شهادت رسیدن گفت: چرا مسئولین ما برای دفاع و تحقق حقوق شهدای منا حرکتی نمی کند،کی باید حرکت انقلابی انجام بدهیم آیا مقام معظم رهبری بیان نکرد دیپلماتی با دشمنان جلو نروید انقلابی وارد شوید.

وی افزود: دیپلماتی یعنی تو باید یک چیز باید بدی و چیز دیگر دریافت کنی و دیگر چیز دیگری ملت ایران نمانده است که بخواهیم بدهیم. همین خون شهدا مانده است همین هم بدهیم. رکتورهای هسته ای که پر از سیمان کرده اید چیز دیگری نمانده است. فقط عزت و غیرت ایرانی مانده است.مطمن باشید هیج وقت ایرانی و بچه هیئتی و مسلمان آن را از عوض نمی کنیم باید حرکتی انقلابی انجام بدهیم. باید نامه حضرت امام خمینی(ره) را در خصوص نابودی آل سعود جنایتکار باید این امر تحقق یاید و آل سعود باید نابود شود.

 

انتهای پیام/102

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads