کد خبر: 120812 - تاریخ: جمعه، 30 سپتامبر 2016 - 22:08

مصوب جلسه ساماندهی آرد و نان بخش خمام/

تاکید بر افزایش کیفیت نان با مشارکت نانوایی ها و مسئولین

بخشدار خمام: از مسئولین دست اندر کار آرد و نان انتظار می رود تا کیفیت نان افزایش یابد و هر کمکی که نیاز باشد از طرف بخشداری صورت می گیرد تا شاهد رضایت عمومی باشیم.

به گزارش خوبان:علیرضا مسچیان بخشدار خمام در جلسه ساماندهی آرد و نان بخش خمام هدف از برگزاری این نشست را ساماندهی آرد و نان و کیفیت نان در بخش عنوان کرد و گفت: از مسئولین دست اندر کار آرد و نان انتظار می رود تا کیفیت نان افزایش یابد و هر کمکی که نیاز باشد از طرف بخشداری صورت می گیرد تا شاهد رضایت عمومی باشیم.

علیرضا مسچیان در این جلسه گفت: اگر نانوایی ها قصد تعطیلی چند روزه را دارند باید هماهنگی های لازم را انجام دهند تا خللی در نظم جامعه ایجاد نشود.

بخشدار خمام در این جلسه اظهار کرد: امکان پخت نان باید در بخش خمام مهیا شود تا نانوایی هایی که علاقه به این کار را دارند اقدام به پخت نان سهیمه آزاد کنند تا بودجه ای که در صرف یارانه نان صرف می شود به روستا هایی اختصاص داده شود که فاقد نانوایی هستند.

وي با تاكيد بر نانوایی هایی که فاقد پروانه کسب هستند اذعان داشت:نانوایی هایی که فاقد پروانه کسب هستند باید مجوز مربوطه را کسب کند و برای انجام این کار باید تسهیلات بانکی را مد نظر قرار گیرد تا این امر محقق شود.

محمدی رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان رشت در ادامه این جلسه گفت: طبق بازرسی و بررسی هایی که در نانوایی های بخش خمام صورت گرفت مشخص شده است که چه افرادی دارای پروانه کسب و چه افرادی فاقد این پروانه هستند و اتحادیه به جد پی گیر این کار است و از مسئولین مربوط خواست تا در این امر مشارکت کنند.

وی متذکر شد: نانوایی هایی که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند مرکز بهداشت این مجوز را دارد که هر وقت خواست نانوایی های تخلف می کند را پلمپ کند.

این مقام مسئول در پایان افزود:نانوایی هایی که جوش شیرین در نان های خود استفاده می کنند بدون استثنا با آنها برخورد می شود.

 

بخشدار خمامجلسه نانوایی خمام  خوبان خبر

جلسه نانوایی خمام  خوبان خبر جلسه نانوایی خمام  خوبان خبر

انتهای پیام/56

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads