کد خبر: 103450 - تاریخ: چهارشنبه، 3 فوریه 2016 - 23:54

در جلسه کمیته شهدای گیلان؛

برنامه های تشییع و تدفین شهید مدافع حرم گیلانی حامد کوچک زاده اعلام شد+ جزییات

در پی شهادت مدافع حرم گیلانی شهید حامد کوچک زاده، در نشست ویژه کمیته تشییع و تدفین شهدای گیلان برنامه های تشییع و تدفین این شهید بزرگوار اعلام شد.

به گزارش خوبان ، در پی شهادت مدافع حرم گیلانی شهید حامد کوچک زاده، نشست ویژه کمیته تشییع و تدفین شهدای گیلان شامگاه امشب در ناحیه مرکزی سپاه رشت برگزار و برنامه های تشییع و تدفین این شهید بزرگوار مصوب و اعلام شد.

photo_2016-02-03_23-05-40

در این جلسه مصوب گردید که پس از ورود پیکر مطهر شهید کوچک زاده به استان، مراسم وداع با پیکر مطهر مدافع حرم گیلانی شامگاه همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) (شهدای گمنام) سپاه قدس گیلان با حضور پیکر مطهر شهید و خانواده ی محترم آن بزرگوار و همچنین شرکت مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان با سخنرانی حجت الاسلام مدنی و مداحی مادحین اهل بیت (ع) برگزار شود.

همچنین صبح فردای همان روز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید از مبداء ناحیه مرکزی سپاه رشت ( فلکه معراج الشهدا ) در مسیر خیابان رسالت-خیابان فلسطین-سه راه پاستوریزه و نهایتاً به مقصد گلزار شهدای رشت برگزار و در این مکان مطهر و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید به امامت آیت الله رودباری، در کنار دوستان عروج کرده خویش تدفین خواهد شد.

photo_2016-02-03_23-05-47

طبق گفته های همرزم شهید که شاهد عینی صحنه ی شهادت این مدافع حرم گیلانی بوده است، حامد کوچک زاده، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پشت سر و همچنین موج شدید حاصل از انفجار به شهادت رسید. این اتفاق پس از مجموعه عملیاتهایی که در یکی دو روز گذشته با جانفشانی نیروهای مدافع حرم که منجر به آزاد سازی مناطق مهم و شیعه نشین استان حلب که حدود پنج سال در محاصره ی تکفیریان داعش بود به وقوع پیوست. عملیات فوق الذکر عملیات بسیار مهم و سنگینی بوده که نیروهای گیلانی نقش خط شکن و محوری را در این عملیات بر عهده داشتند که این آن را با موفقیت کامل و بدون تلفات از نیروهای خودی به پایان رساندند در حالیکه از دشمن بیش از صدها کشته و زخمی برجاماند و شهادت شهید کوچک زاده که تنها شهید این عملیات بوده است بعد از پایان عملیات بازپس گیری و در زمان تثبیت منطقه بر اثر اصابت خمپاره ی تکفیری ها رقم خورده است.

در این حادثه دو نفر دیگر از نیروهای گیلانی نیز به جراحت رسیدند که جراحاتشان سطحی بوده و مداوا گردیده است .

در پایان لازم به توضیح است که در خبری که صبح امروز از همین منبع منتشر شده است، به گمانه زنی هایی در زمینه تاریخ تشییع اشاره شد که فقط در حد احتمال و گمانه زنی بوده است که متاسفانه برخی از دوستان عجولانه و بدون مطالعه با دقت متن منتشر شده ، قید گمانه زنی را حذف نموده و تاریخ مطروحه را بصورت انبوه منتشر نمودند که با توجه به اینکه تا کنون پیکر مطهر شهید به کشور عزیزمان بازنگشته است احتمال تشییع پیکر در تاریخ مطرح شده ضعیف می باشد، لذا از جاییکه این پایگاه خبری همواره سعی نموده است که اخبار موثق را در اختیار مردم شریف و شهیدپرور گیلان نهد، خواهشمند است که اخبار را از همین طریق پیگیری نموده و به برخی شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و پیامک ها اعتنا نکنند.

photo_2016-02-02_19-39-58-550x387

شهید حامد (مهدی) کوچک زاده اهل شهرستان رشت و از پاسداران سپاه بود که حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

 

منبع:8دی


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads