کد خبر: 117399 - تاریخ: دوشنبه، 15 آگوست 2016 - 01:08

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

انعقاد 300 قرارداد جدید ایجاد واحدهای صنعتی در گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انعقاد 300 قرارداد جدید به منظور ایجاد واحدهای صنعتی در سه سال گذشته در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، طهمورث لاهوتی عصر امروز در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی حسن‌رود به اشاره به نامگذاری 21 مردادماه به عنوان روز صنایع کوچک و متوسط توسط شورای فرهنگی عمومی در دو سال گذشته اظهار کرد: توسعه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی گیلان در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هدف‌گذاری شده است.

وی، احیای واحدهای صنعتی راکد را از برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان عنوان کرد و افزود: در مدت سه سال گذشته 78 واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان دوباره راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه راه‌اندازی واحدهای صنعتی مذکور سبب اشتغالزایی 800 نفر در استان شده است، تصریح کرد: در مدت دو سال گذشته 25 واحد راکد در شهرک صنعتی حسن‌رود احیا شده است.

لاهوتی، تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی را از جمله اقدام‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خواند و بیان کرد: 50 لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان تامین شده است.

وی به انعقاد 300 قرارداد جدید در نواحی صنعتی گیلان در مدت سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: با انعقاد قراردادهای جدید 200 هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به وجود یک‌هزار و 700 هکتار عرصه صنعتی در استان، خاطرنشان کرد: یک‌هزار هکتار از اراضی مذکور در شهرستان‌ها است و 700 هکتار اراضی صنعتی در شهرستان رشت داریم.

لاهوتی به وجود 90 متقاضی برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی انزلی اشاره کرد و یادآور شد: راه‌اندازی واحدهای مذکور نیازمند واگذاری 50 هکتار اراضی به شهرک صنعتی انزلی است.

وی با بیان اینکه 12 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی گیلان اشتغال دارند، اظهار کرد: ایجاد واحدهای کوچک و متوسط در راستای اشتغال جدید در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از وجود 2 هزار و 356 متقاضی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید در این استان خبر داد و بیان کرد: وضعیت متقاضیان مذکور در حال بررسی است.

منبع:فارس

انتهای پیام/115


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads