کد خبر: 120645 - تاریخ: چهارشنبه، 28 سپتامبر 2016 - 16:08

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت ؛

انجمن های اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش آموزی دو تشکل در صدد تقویت روحیه انقلابی گری در بین دانش آموزان هستند

دانش آموزان امروز رهروان 36 هزار همکلاسی آسمانی خود هستند و دو وظیفه اساسی دارند یکی تحصیل در راستای رفع نیازهای جامعه اسلامی در عرصه های علمی و فناوری با تمام قوا و در کنار آن تقویت روحیه انقلابی گری است.

به گزارش خوبان، صبح امروز هفتم مهر ماه 95 مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت در مراسم آغاز به کار رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس بخش خشکبیجار در مدرسه متوسطه دوره دوم مرحوم رجبعلی پریده ضمن بیان اینکه در هر کاری که ورود کردیم باید حق آنرا ادا کنیم افزود: انجمن های اسلامی دانش آموزان در کنار بسیج دانش آموزی به عنوان دو تشکل امین دانش آموزی در صدد تقویت روحیه انقلابی گری در بین دانش آموزان می باشد.

مرتضی هاشمی نسب در برنامه آغاز به کار طرح انسجام در بخش خشکبیجار افزود:دانش آموزان امروز رهروان 36 هزار همکلاسی آسمانی خود هستند و دو وظیفه اساسی دارند یکی تحصیل در راستای رفع نیازهای جامعه اسلامی در عرصه های علمی و فناوری با تمام قوا و در کنار آن تقویت روحیه انقلابی گری است.

این مقام مسئول گفت:  تاکیدی که مقام معظم رهبری به فعال نمودن انجمن های اسلامی در همه مدارس دارند، این یک وظیفه شرعی است که هرچه در توان داریم در این راستا در میدان اقدام و عمل به کار گیریم.

در این مراسم نیز رئیس آموزش و پرورش بخش خشکبیجار ، نماینده مسئول شهرستان و سرگروه اتحادیه خشکبیجار و تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش حضور داشتند.

 

انتهای پیام/46

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads