کد خبر: 111698 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 می 2016 - 20:25

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در رشت:

امکانات و شرایط ایران دشمن را نگران کرده است/قدرت پنهان ایران دشمنان را از بین می‌برد

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به محض دریافت خبری از ما دشمن احساس نگرانی می‌کند, گفت: دشمن از دانسته‌ها نگران است چه بسا نادانسته‌ها او را از بین می‌برد.

به گزارش خوبان، سردار علی عبدالهی عصر امروز در مراسم یادواره شهید داود حق‌وردیان و 260 شهید عملیات بیت‌المقدس در مهدیه رشت با تبریک به مناسبت اعیاد خجسته ماه شعبان و سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر و پایان عملیات بیت المقدس, سرنوشت ساز در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری کنگره ملی 8000 شهید در استان گیلان افزود: شهیدان ما شایسته چنین مراسم‌هایی هستند و امیدواریم این کنگره, الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی با اشاره به رهبری میرزا کوچک در جنگل‌های گیلان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: گیلان دارای فرماندهان بزرگی است که در برقراری حق و عدالت تلاش کرده اند لذا باید از این شهیدان درس گرفت.

سردار عبدالهی گفت:گیلان سابقه خوب و درخشانی در حمایت و هدایت شیعیان داشته و دارد لذا سردار حق وردیان از مقام و منزلت بالایی در این میان برخوردار است.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر توجه به مقام شهیدان گفت: امروز بار سنگینی بر دوش ما است و باید تکلیف و دینی را که در مقابل این شهیدان داریم به جا آوریم.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما از خلاقیت‌ها و دستاوردهای بالایی برخوردار هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه به جوانان اهمیت داده و به سخنان آنان گوش می‌دهند توجه می‌کنند.

سردار عبدالهی با بیان اینکه برخی بر این باور هستند که از ارزش‌های نظام کم شده است خاطرنشان کرد: جوانان ما کارهای بسیار بزرگ و در حد معجزه انجام می‌دهند و این نشان از اتحاد آنان است.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح, تصریح کرد: رزمندگان ما در خرمشهر نشان دادند توانایی همه کار را دارند و توانستند سرزمینی به مسافت 5000کیلومتر را آزاد کنند.

وی با اشاره به اینکه طول عملیات فتح‌المبین 120 کیلومتر بود گفت: خرمشهر بعد از گذشت 21 ماه آزاد شد و صحنه جنگ با آزادی خرمشهر تغییر کرد.

سردار عبدالهی با اعلام اینکه سپاه در اوایل جنگ تحمیلی ساختار منظمی نداشت و هدف اصلی آن سرکوب کردن عناصر داخلی بود اظهار کرد: امروز سپاه از قدرت بالایی برخوردار است و این حاصل خون شهیدان است.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما به شهیدان احتیاج داریم و نیازمند این نوع مجالس و محافل هستیم تا از یادآوری یاد و خاطره آن‌ها بی‌نصیب نمانیم, گفت: این احترامی که به خانواده شهدا می‌گذارید مهم و نشان از اتحاد شما است.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در صف قدرتمندان منطقه‌ای است, خاطرنشان کرد: امروز نام ایران موجب وحشت دشمنان است و امکانات و شرایط ما دشمن را نگران کرده است.

سردار عبدالهی با بیان اینکه به محض دریافت خبری از ما دشمن احساس نگرانی می‌کند, گفت: دشمن از دانسته‌ها نگران است چه بسا نادانسته‌ها او را از بین می‌برد.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح, گفت: در کشور اختلاف عقیده وجود دارد ولی اختلافی که دشمن فکر می‌کند هرگز وجود نخواهد داشت و ملت ایران ید واحد است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهیدان مدافع حرم خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران دارای امنیت است مرهون خون شهدای مدافع حرم است.

سردار عبدالهی با اشاره به نکته‌ای از قدیمی‌ها که دو چیز در زندگی مهم است که یکی سلامت و دیگری امنیت است،گفت: اگر این مدافعان حرم نبودند دشمن اکنون در تهران، اصفهان و همدان بود.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت قیمت ندارد, گفت: کسانی که  بیان می‌کنند این مدافعان برای چه به سوریه می‌روند باید به این نکته توجه کنند.

وی گفت: آنچه باعث می شود این عزیزان وارد عرصه شوند اعتقاد و فرامین امام(ره) است لذا آمریکایی‌ها از فاصله بسیار دور می‌آیند تا از منافع خودشان دفاع کنند ولی برخی می‌گویند که این مدافعان برای چه به سوریه می روند.

سردار عبدالهی تصریح کرد: همین افرادی که می‌گویند ایران اسلامی کشور امنی است باید بدانند پشتوانه آن رزمندگانی هستند که امروز با عناوین مدافعان حرم پیش می‌روند.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح, افزود: انقلاب ما، کشور ما و خود ما هدف بودیم ولی به فضل این رشادت‌ها ما امن مانده ایم؛ آثار رشادت‌ها, امنیت امروز ماست که حاصل خون‌های همین شهیدان است.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads