کد خبر: 119831 - تاریخ: دوشنبه، 19 سپتامبر 2016 - 19:53

استاندار گیلان خبر داد؛

افزایش 43 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست در گیلان

استاندار گیلان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت :کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال افزایش یافته است.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی در این نشست که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با قدردانی از حضور خوب و مجدانه مدیران در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت : الحمد ا… با هماهنگی و عملکرد خوب نیرو‌های انتظامی و امنیتی و سایر مدیران نتایج خوبی را در امر مبارزه با مواد مخدر شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش 43 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال گفت:تا بیست وششم مرداد 931 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد.

 استاندار افزود : این افزایش نتیجه تعامل و همدلی بین دستگاه‌های نظامی ، انتظامی و امنیتی وقضایی است والحمدا… استان گیلان یکی از استان‌های موفق در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.

دکتر نجفی مبارزه با مواد مخدر را کاری بزرگ و نیازمند داشتن تخصص دانست و افزود: باتوجه به حساسیت موضوع در این بخش دست‌اندرکاران امر باید از تخصص لازم برخوردار باشند.

استاندار گیلان از حساسیت دولت نسبت به موضوع مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود:در تمامی سمینارهای استانداران بحث مبارزه با مواد مخدر همواره یکی از موضوعات مطرح در این نشست‌ها است .

دکتر نجفی تاکید کرد: از این حیث بنده نیز از همه دست‌اندرکاران انتظار دارم که با همه توان خود در این امر فعالیت نموده و حوزه کاری خود را افزایش دهند.

در پایان وی با توجه به ایجاد مرکز ماده 16 برای جمع آوری معتادین متجاهر در رشت از تلاش مجموعه شهرداری و اعضاء شورای شهر رشت و همچنین همکاری خوب مدیر کل آموزش و پرورش استان تقدیر کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان هم تلاش خود را در این راستا با سرعت بیشتر ادامه دهند.

منبع:روابط عموی استانداری گیلان

انتهای پیام/566


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads