کد خبر: 111868 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 می 2016 - 16:17

فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد ‌

اجرای طرح گیلان مطهر برای نخستین بار/مقابله با هرگونه ناهنجاری‌ در این طرح

فرمانده نیروی انتظامی گیلان به اجرای طرح گیلان مطهر برای نخستین بار در گیلان اشاره کرد و گفت: با همکاری و همت جوانان گیلانی باید با هرگونه ناهنجاری‌ها حتی کوچک و جزئی مقابله شود.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی املش که با حضورمسئولان محلی این شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری املش برگزار شد؛ اظهار داشت: به‌جای عبارت تودیع و معارفه باید در نظام اسلامی عبارت تکریم و معارفه به‌کار برده شود زیرا قدرشناسی از زحمات یک خادم مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی فرد با ارزش دیگر به‌جای اوست.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌های مهم در ارتقاء امنیت که برگرفته از تدین مردم است، محسوب می‌شود، تصریح کرد: مردم در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت بسیار تأثیرگذارند و از آن جایی که حوزه پلیس، حوزه حساس و آسیب پذیری است برخورداری از روحیه معنوی و مذهبی می‌تواند در کاهش آسیب پذیری این نیروی باارزش مفید و مؤثر واقع شود.

میرحیدری با اشاره به اینکه شهروندان املشی از آغاز نهضت امام راحل(ره) همراه و همگام انقلاب بوده و از اصالت و روحیه دینی و معنوی بالایی برخور دارند، اظهار کرد: وحدت رویه و همدلی و همکاری بین نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های اداری، اجرایی، قضایی و نظامی باعث شده که جرائم در این شهرستان 20 درصد کاهش یابد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه باید با تلاش از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع و از تحقق نقشه‌های پلید دشمن در جامعه ایران اسلامی جلوگیری کرده و آن‌ها را در نطفه خفه کنیم، گفت: این همان وفاداری به راه امام راحل(ره) و شهدای عزیز ما است.

وی به اجرای طرح گیلان مطهر برای نخستین بار در گیلان اشاره کرد و گفت: با همکاری و همت جوانان گیلانی باید با هرگونه ناهنجاری‌ها حتی کوچک و جزئی مقابله شود تا فرهنگ و عفت عمومی مصون از هرگونه آسیب‌ها و تهدیدهای دشمنان محفوظ و پایدار باقی بماند.

سردار میرحیدری ضمن قدردانی از سرهنگ پاسدار سیدحسین سیدنژاد فرمانده قبلی انتظامی املش، وی را به‌عنوان فرمانده قرارگاه طرح گیلان مطهر در شرق گیلان منصوب و سرهنگ پاسدار احمد وکیل صادقی را به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی املش معرفی کرد.

مردم، حاکمیت و پلیس سه ضلع مثلث امنیت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند

سرهنگ پاسدار سیدحسین سیدنژاد فرمانده قبلی انتظامی املش نیز در این مراسم اظهار داشت: امنیت یک موهبت الهی است که بسیار مهم است و مردم، حاکمیت و پلیس سه ضلع مثلث امنیت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند.

وی از همدلی و همکاری و همیاری دادگستری، امام جمعه، فرماندار، همکاران خویش و شهروندان املشی در دوران تصدی خویش در سمت فرمانده انتظامی املش قدردانی کرد و خویش را همچنان سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: از فردا برای ادامه خدمت بیشتر به این کشور اسلامی و ملت بزرگ ایران، مفتخر به پوشیدن لباس بسیجی می‌شوم.

حسین اسماعیلیان فرماندار املش نیز در این مراسم اظهار داشت: حوزه امنیت حوزه شوخی بردار نیست، اظهار داشت: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدای هستیم که باید قدردان آن باشیم و در حفظ و ارتقاء آن کوشا باشیم.

نیروی انتظامی برای ارائه خدمات بیشتر در جهت امنیت مورد حمایت جدی قرار گیرد

سرهنگ پاسدار احمد وکیل صادقی فرمانده جدید نیروی انتظامی املش گفت: نیروی انتظامی مأموریت‌های زیادی را در سطوح مختلف در جامعه برعهده دارد که نیاز است مورد حمایت جدی قرار گیرد تا زمینه خدمات بیشتر در جهت امنیت بیشتر برای مردم فراهم شود.

سرهنگ پاسدار سید حسین سید نژاد از بیست و ششم تیرماه سال 89 تا امروز فرماندهی انتظامی املش را برعهده داشت و از امروز سرهنگ پاسدار احمد وکیل صادقی به‌عنوان چهارمین فرمانده انتظامی املش منصوب شد.

 

منبع:تسنيم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads