کد خبر: 117374 - تاریخ: یکشنبه، 14 آگوست 2016 - 19:55

از سوی یگان حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد انزلی ؛

آلاچیق‌های غیرقانونی امین‌آباد،چپرپرد پایین بخش خشکبیجار تخریب شد

افراد سودجو از طریق دیوارکشی، نصب سیم‌خاردار و ساخت آلاچیق در روستاهای امین‌آباد، چپرپرد پایین اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی کرده‌اند.

به گزارش خوبان، در راستای ساماندهی و آزادسازی حریم ۶۰ متری نوار ساحلی و اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی این سازمان و با همکاری نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی ۱۰ کیلومتر از زمین های ساحلی منطقه آزاد انزلی آزاد سازی شد.

افراد سودجو از طریق دیوارکشی،نصب سیم‌خاردار و ساخت آلاچیق در روستاهای امین‌آباد، چپرپرد پایین اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی کرده‌اندکه با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی موانع و ساخت‌وسازهای غیرمجاز ایجادشده در وسعت ۱۰ کیلومتر از سواحل منطقه معدوم و زمین‌های مورد تصرف آزادشده است.

گفتنی است: با تاکیدات انجام‌گرفته از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در خصوص برخورد جدی و قانونی با متصرفان:اراضی ملی و ساحلی این منطقه زیر ذره‌بین حفظ و حراست قرار دارند و صیانت از اراضی محدوده با همکاری نهادهای ذیربط از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی بوده و در این مسیر از همکاری همه شهروندان منطقه به‌منظور پاسداشت اراضی برای خلق فرصت در جهت توسعه منطقه استقبال می‌کنیم.

در پایان این گزارش آمده است که: مهم ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان در محدوده منطقه آزاد انزلی برخورد با تخلفات ساختمانی،جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌ها، رودخانه‌ها و ۶۰ متری ساحل دریا، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی محدوده است.

 

منبع: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی

انتهای پیام/365


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads