کد خبر: 122563 - تاریخ: دوشنبه، 24 اکتبر 2016 - 12:43

صبح امروز؛

آغاز رقابت خواهران سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، امروز ۳ آبان همزمان با هشتمین روز از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن، بخش بانوان آغازشد.

به گزارش خوبان: سی و نهمین  دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، امروز ۳ آبان همزمان با هشتمین روز از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن، بخش بانوان این دوره از مسابقات در مجتمع زیباکنار آغاز شد.

در رشته همخوانی و هم‌سرایی گروه “انسیه الحورا” از اصفهان، “تسنیم” از البرز، “صهبا” از تهران، “بشری” از تهران، “آل یاسین” از خراسان رضوی، “طه” از خراسان رضوی، “مشکات” از فارس و “نسیم رحمت” از مازندران گروه‌هایی هستند که در این سری از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در این مرحله از مسابقات رشته معارف 38 نفر شرکت کننده در سه بخش آزمون ورودی، آزمون کتبی  رقابت کرده‌اند که 20 نفر از تعداد مذکور به بخش سوم و مرحله اصلی برای آزمون شفاهی راه یافتند.

دیشب هم از ۳۴ نفر از شرکت‌کنندگان در رشته معارف، ۲۰ نفر پس از برگزاری آزمون کتبی به مرحله مقدماتی این رشته راه یافتند و نهایتاً 10 نفر به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

به گزارش خوبان: گیلان از 25 مهر ماه سال جاری میزبان سی‌و‌نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است که این رقابت‌ها در بخش برادران با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسیده و در بخش خواهران تا هفتم آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads