کد خبر: 93852 - تاریخ: دوشنبه، 26 اکتبر 2015 - 20:17

با تلاش پلیس آگاهی گیلان/

کیف‌قاپ حرفه‌ای در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای در رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، فرهاد فلاح‌کریمی ظهر امروز در نشست انتظامی استان با تشریح نحوه دستگیری سارق کیف‌قاپ با بیان اینکه وقوع چند فقره کیف‌قاپی در شهرستان رشت به پلیس آگاهی اطلاع داده شد، اظهار کرد: کیف‌قاپی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت و به صورت تک نفره صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه موضوع کیف‌قاپی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گیلان قرار گرفت، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بررسی و جمع‌آوری مستندات و آثار باقی مانده مانده در صحنه‌های جرم موفق به استخراج تصویر سارق شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان ادامه داد: پس از تکثیر، تصویر متهم در اختیار تمام گشت‌های انتظامی شهرستان رشت قرار گرفت تا زمینه برای دستگیری او فراهم شود.

وی با بیان اینکه سارق پس از تلاش چند روزه کارآگاهان پلیس دستگیر شد، تصریح کرد: سارق مذکور معتاد بود و پس از دستگیری در تحقیقات پلیسی به چهار فقره کیف‌قاپی اعتراف کرد.

به گفته فلاح‌کریمی، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستارا نیز از کشف 31 هزار و 400 نخ سیگار خارجی و 200 بسته تنباکو قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار سیگار در سه راه قلعه هنگام کنترل محور مواصلاتی اردبیل به آستارا از صندوق عقب یک دستگاه خودروی پژو آردی کشف شده است.

رحیم مهدی‌زاده تصریح کرد: ماموران پس از تشکیل پرونده، راننده 40 ساله خودرو را به مراجع قضایی معرفی کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads