کد خبر: 75093 - تاریخ: جمعه، 20 مارس 2015 - 16:50

کفاشیان خبر داد:

کارلوس کی روش از سرمربی گری تیم ملی کناره گیری کرد/ به دنبال گزینه های دیگر هستیم

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد دلیل قطع همکاری کارلوس کی روش با تیم ملی ایران سردار آزمون و جهانبخش نبوده و عوامل دیگری در این جدایی دخیل است که بزودی از سوی این سرمربی پرتغالی اعلام خواهد شد.

به گزارش خوبان، علی کفاشیان در گفتگو با مهر ضمن اعلام خبر جدایی قطعی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز نشستی را با کی روشسرمربی تیم ملی داشتیم تا آخرین راهکارهای ادامه همکاری را بررسی کنیم اما ایشان به خاطر دلایلی که مطرح کردند و من نمی توانم به آن اشاره کنم، اعلام کرد دیگر شرایط و فضا برای همکاری اش فراهم نیست و نمی تواند با تیم ملی ادامه دهد.

کفاشیان ادامه داد: اینکه عنوان می شود به خاطر در اختیار قراردادن سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این مربی پرتغالی تصمیم به جدایی گرفته، درست نیست. کی روش از مدتها پیش مسائلی را متوجه شده بود و هر چقدر تلاش کرد تا این شرایط را بهبود بخشد؛نشد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. او دلایل این جدایی را بزودی اعلام خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که آیا از امروز به فکر انتخاب جانشین کی روش خواهید بود گفت: قطعا باید یک مربی دیگر را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم. اما هنوز فکری در این مورد نکرده ایم و باید ببینیم روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کی روش بعد از اردوی اتریش به ایران بازخواهد گشت یا نه گفت: قطعا کی روش به ایران می آید. ایشان از نظر مالی باید با فدراسیون فوتبال تسویه حساب کند و کارهایی دارد که باید انجام دهد. بنابراین قطعا به ایران بازخواهد گشت.

کفاشیان در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد پس از این جدایی مخالفان کی روش خوشحال هستند؛ گفت: رفتن این سرمربی برای ما خوشحالی ندارد. کی روش برای فوتبال ما زحمات زیادی کشید. قطعا وی تنها مربی دنیا نیست و ما به دنبال گزینه های دیگری خواهیم بود.

انتهای پیام/28


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads