کد خبر: 93618 - تاریخ: یکشنبه، 25 اکتبر 2015 - 12:21

چرا داعش از زنان وحشت دارد؟ +عکس

یکی از عجیب‌ترین تفکرات این گروه، این است که اگر در میدان نبرد به دست یک زن کشته شوند به بهشت نمی‌روند. این عقیده سبب وحشت عناصر داعش از زنان در میدان نبرد شده است.

به گزارش خوبان، عناصر گروه تروریستی داعش عقاید و تفکرات عجیبی دارند. بیشتر این تفکرات ریشه در فتوای علمای وهابی دارد. یکی از عجیب‌ترین تفکرات این گروه، این است که اگر در میدان نبرد به دست یک زن کشته شوند به بهشت نمی‌روند. این عقیده سبب وحشت عناصر داعش از زنان در میدان نبرد شده است.

 

677998_774

در این خصوص، پایگاه خبری heavy در گزارشی نوشت: اعضای داعش از سربازان زن متنفرند. آنها معتقدند اگر به دست یک زن کشته شوند به بهشت نمی‌روند. در حال حاضر صدها زن از حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک) برای جنگیدن علیه داعش در شمال عراق، وارد این کشور شدند. این زنان موجی از وحشت را در دل تروریست‌های داعش ایجاد کردند. تروریست‌ها معتقدند اگر در میدان جنگ به دست یک زن کشته شوند، به بهشت نخواهند رفت. پ ک ک در گذشته نیز به متحدان خود در عراق و پیشمرگ‌های منطقه کردستان کمک کرده بود. با این وجود، حمله اخیر پ ک ک به تروریست‌های داعش ویژگی منحصر به فردی داشت و آن وحشت افراد این گروه از کشته شدن به دست زنان کرد بود.

677999_289

العربیه انگلیسی نیز در گزارشی به ترس تروریست‌های داعش از کشته شدن به دست زنان پرداخت. العربیه در این گزارش می‌نویسد: یک سیاست‌مدار آمریکایی معتقد است ترس تروریست‌های داعش از زنان پیشمرگه کرد به این دلیل است که آنها معتقدند اگر به دست یک زن کشته شوند دیگر شایسته لذت بردن از 72 دختر باکره در بهشت نخواهند بود.

نشریه تلگراف انگلیس نیز در گزارشی نوشت: زمانی که نیروهای پیشمرگه وارد جنگ علیه داعش شدند، وحشت فراوانی تروریست‌های داعش را دربرگرفت. شورشیان معتقدند اگر در میدان نبرد به دست یک زن کشته شوند به بهشت نخواهند رفت. زنان پیشمرگه کرد با حضور خود در خط مقدم نبرد با داعش، مانع پیشروی این گروه تروریستی شدند. پیشوایان وهابی داعش به آنها وعده داده‌اند در صورت کشته شدن در میدان نبرد، 72 دختر باکره در بهشت خواهند داشت. تروریست‌های داعش معتقدند اگر به دست یک زن کشته شوند دیگر شایستگی لازم برای دریافت این 72 دختر باکره را ندارند.

678000_110

پایگاه خبری stripes نیز در گزارشی با عنوان جنگجویان زن پ ک ک تبدیل به بدترین کابوس داعش شده‌اند، نوشت: نیروهای کرد در شمال عراق توانستند به سرعت مناطق تصرف شده به دست گروه داعش را پس بگیرند. زنان کرد توانستند با حضور خود در جبهه‌های نبرد علیه داعش و با استفاده از ترس این گروه از زنان، این پیروزی را رقم بزنند. یکی از این جنگجویان زن معتقد است: ما با مردها برابریم. تروریست‌های داعش زنان زیادی را به اسارت گرفتند و اقدام به فروش آنها در سوریه کردند. آنان به زنان تجاوز می‌کنند و به نام اسلام سر آنان را می‌برند.

نشریه نیویورک پست نیز در گزارشی به وحشت تروریست‌های داعش از کشته شدن به دست نظامیان زن پرداخت. پیشمرگه‌های کردی که با داعش می‌جنگند نیازمند اسلحه و مهمات هستند؛ اما آنها پیش‌تر به سلاح اسرار آمیزی مجهزند. تروریست‌های داعش می‌ترسند به دست زنان در میدان جنگ کشته شوند؛ زیرا در این صورت به بهشت نمی‌روند. زنان مدت زیادی است که در ارتش پیشمرگه‌های کرد می‌جنگند. ارتش پیشمرگان کرد در شمال عراق و سوریه با تروریست‌های داعش می‌جنگند و توانسته‌اند در این مدت ضربات مهلکی بر این گروه تروریستی وارد کنند. ترس اعضای داعش از کشته شدن به دست زنان سبب شده است پیشمرگان کرد شکست‌های زیادی به این گروه تحمیل کنند.

678001_749

با این تفاسیر، می‌توان نتیجه گرفت چرا تروریست‌های داعش شبیه وهابی‌ها سخن گفته و عمل می‌کنند. زنان در عربستان از رانندگی محرومند و آن سو تر هم عناصر داعش، بیمناک کشته شدن به دست زنان هستند. عجیب نیست که تروریست‌ها داعش برای رفتن به آنچه بهشت می‌نامند، نظرات مفتی‌های وهابی را نصب العین خود قرار می‌دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهاي پيام/141


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads